Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine lineaflex.si

PLAČILA

Na spletni strani lineaflex.si je možno plačilo z/s:

- plačilnimi karticami

- bančnim nakazilom

- gotovino ob prevzemu.

Priporočamo vam, da pred nakupom v naši spletni trgovini preberete pogoje poslovanja. Če se s pogoji ne strinjate vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabljate. Z uporabo spletne prodajalne potrjujete vaše strinjanje s pogoji poslovanja.

Splošni pogoji spletne trgovine lineaflex.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Upravljalec trgovine je: 

Sirinas d.o.o., matična št. 7167581000, Id št. za DDV: SI75753405, e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., tel. 041 497 170, v nadaljevanju "prodajalec".

 

CENE

Cene objavljene na spletni strani lineaflex.si so maloprodajne in vključujejo DDV, razen, če je napisano drugače. Cene veljajo ob plačilu z gotovino, ob nakazilu na TRR in ob plačilu s plačilno kartico. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Navedene cene veljajo le v spletni trgovini lineaflex.si. Če je ob ceni še prečrtana cena je to cena, ki je veljala pred znižanjem po veljavnem ceniku prodajalca. V primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

 

SKLNITEV POGODBE IN DOBAVA

V spletni trgovini poiščite želeni izdelek in ga dodajte v nakupovalno košarico. To storite tako, da kliknete na (+) poleg cene izdelka na seznamu ali kliknete »dodaj v košarico« ob opisu izdelka. Poleg cene izdelka je naveden dobavni rok. Dobavni rok je naveden v delovnih dneh ( pon. - pet.)

Izdelek lahko kadarkoli iz košarice tudi odstranite. To storite tako, da kliknete (x) pred izdelkom v predogledu košarice ali v pogledu »košarica« označite izdelek pod napisom odstrani in kliknete »osveži«.

Če ste izbrali vse želene izdelke kliknite »blagajna«.

V nadaljevanju se odločite ali boste naročili izdelke kot gost ali pa se registrirajte oz. prijavite če ste že registrirani. Priporočamo vam izbiro registracije, saj s tem pridobite uporabniško ime in geslo s katerim lahko kasneje dostopate do vaših uporabniških podatkov in statusa naročil.

Nato vpišite svoje podatke in v naslednjem koraku še izberite način plačila in dostave. Še enkrat se vam izpiše vsebina košarice, naslov, in način dobave in plačila. Pozorno preglejte vnesene podatke in potrdite naročilo. Po elektronski pošti prejmete potrdilo o naročilu.

V naslednjih dveh urah lahko preko uporabniškega vmesnika ali po elektronski pošti spremenite ali prekličete nakup. Vaše naročilo bomo pregledali, preverili dobavljivost in potrdili naročilo oz. ga zavrnili, v primeru, da za to obstaja tehten razlog. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali v primeru uskladitve dobavnih pogojev kupca pokliče na posredovano telefonsko številko ali ga kontaktira po elektronski pošti.

Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku ko prodajalec potrdi naročilo, obenem pa tudi kupec prejme sporočilo, da je naročilo potrjeno. S tem so potrjeni tudi cena in pogoji dobave.

Kupec lahko plača naročeno blago z gotovino ob prevzemu ali z nakazilom na TRR prodajalca po predračunu. Pri posameznih naročilih si prodajalec pridržuje pravico zahtevati plačilo po predračunu z nakazilom na TRR prodajalca.

Prodajalec pripravi blago za prevzem ali ga preda dostavni službi. Kupec prejme sporočilo o statusu naročila »poslano«. Prodajalec se bo trudil, da bo blago dostavljeno kupcu v dogovorjenih rokih.

Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga posredovali ob naročilu ali registraciji in je omejena na področje države Slovenije. Dan pred dostavo vas obvestimo po telefonu ali na e-poštni naslov. V primeru, da vas v dogovorjenem času dostave ni na naslovu, vam bo dano obvestilo. Za ponovno dostavo in morebitne stroške se dogovorite s prodajalcem. Blago van dostavijo do vhoda v stanovanjski objekt. Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju, hiši ali poslovnem objektu in namestitev nista vključeni v ceno dostave. Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni na prevzem večjih in težjih pošiljk.

Takoj ob dostavi ob prisotnosti dostavnika preverite blago. V primeru poškodovanega blaga naj obvezno tudi dostavnik podpiše zapisnik o poškodovani pošiljki. Kasnejše reklamacije glede poškodovanega blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Če je le mogoče zabeležite poškodbo s sliko. V teh primerih se obrnite na podjetje dostavne službe, ki je vršijo dostavo. Kontaktni podatki dostavne službe so na spremnih dokumentih ali na paketu.

 

RAČUN

Prodajalec za naročeno blago izda račun ob oddaji blaga. Tega vam ob predaji pošiljke izroči šofer. Če vam blago dostavi dostavna služba, se račun nahaja v pošiljki ali v žepku na paketu z naslovom prejemnika. Račun lahko pošljemo tudi na vaš e-naslov v PDF obliki.

 

VRAČILO, ODSTOP OD POGODBE

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2),ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju  sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo zato treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas prosim obvestite na e-mail Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sklenitve pogodbe oz. od pisnega odstopa od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati, mora biti nepoškodovan in čist, priložiti pa morate tudi originalno in nepoškodovano embalažo z vso dodatno opremo. Artikel, ki ga vračate, ne sme biti rablje. Artikel si lahko ogledate in preizkusite le tako, kot je to omogočeno v trgovinah. Primer: na vzmetnicah ne smete spati in jo uporabljati.

Predlagamo, da blago pred montiranjem in pred spanjem pregledate in preizkusite, da ugotovite ali vam resnično ustreza. Če boste blago montirali in se kasneje odločili za vračilo, bomo lahko zoper kupca uveljavljali povračilo za zmanjšanje vrednosti blaga. Prav tako kupcem svetujemo, da blago vračajo v originalni embalaži in nepoškodovano, saj bomo v primeru ugotovitve zmanjšanje vrednosti blaga zoper kupca uveljavljali povračilo za zmanjšanje vrednosti blaga. Ležišč ne damo na preizkušnjo, kar pomeni, da če ga želite vrniti, na njem ne smete spati. Lahko previdno odstranite embalažo, ga položite na posteljo, pokrijete z rjuho in šele nato preizkusite, če vam ležišče ustreza.

Če se odločite ležišče vrniti, ga nazaj zapakirate v originalno embalažo in vrnete na naš naslov. Kupnino vam bomo vrnili v najkrajšem možnem času oz. najkasneje v 14 - ih dneh. To velja za standardne mere ležišč in postelj (90x200, 160x200 in 180x200). Za artikle narejene po meri vračilo ne velja in potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe (pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe).

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge, okoliščine in možnosti.

 

POŠKODOVANO BLAGO

V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžan sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavnega osebja. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

 

REKLAMACIJA, GARANCIJA in STVARNA NAPAKA

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ne glede na garancijo. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik poda reklamacijo pri prodajalcu in sicer v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri zahteva: 

  • Odpravo napake,
  • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako,
  • Zamenjavo blaga ali
  • Vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki, natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku 30 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi Sirinas d.o.o., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Sirinas d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL   

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Vaši osebni podatki bodo zakodirani preneseni preko interneta. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.

 

VARSTVO OTROK

Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Prodajalec se trudi zagotoviti točne in ažurne podatke o izdelkih, cenah in pogojih dobave. Ker pa se lahko lastnosti, cena in pogoji dobave tako hitro spremenijo, da prodajalec ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnem mestu, prodajalec ne daje garancije na točnost informacij in ne prevzema odškodninske odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta. Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskega stanja in lastnosti določenega izdelka.

Na spletnem mestu so tudi komentarji uporabnikov. Prodajalec ne odgovarja za vsebino komentarjev, si pa pridržuje pravico, da odstrani komentar ali del komentarja, ki je očitno neresničen, zavajajoč ali žaljiv.

Prodajalec si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni pogoje poslovanja brez predhodnega obvestila.

Vzemi račun

Hitra dostava

HITRA DOSTAVA

Brezplačna dostava
nad 300€

eu kakovost

EU ZNAMKA

Vrhunska kakovost
zagotovljena

Garancija

GARANCIJA

Garancija na
vse izdelke

Akcije

REDNE PROMOCIJE

Popusti in sezonske
akcije

Ugodno

PRAVA CENA

Cene naravnost
od proizvajalca

Delovni čas

Ponedeljek - Četrtek:      9 h - 17 h                         

Petek:                                  9 h - 13 h

Sobota:                               ZAPRTO 

Dan pred praznikom:      9 h - 12 h

Obisk in prevzem izven delovnika:

po predhodnem dogovoru 041 497 170

 Kako do nas

PLAČILO OB DOSTAVI ŠOFERJU: GOTOVINA

PLAČILO V SALONU Z GOTOVINO IN KARTICAMI:

plačilne kartice

PLAČILO V SPLETNI TRGOVINI:

BANČNO NAKAZILO,

GOTOVINA OB PREVZEMU IN BANČNE KARTICE.

ZA OBROČNO PLAČILO S KARTICO DINERS

POKLIČITE MED DELOVNIKOM

IN UREDIMO PO TELEFONU.